25 January 2010

Baju Manik pertama aku jahit..



Hai..assalamualaikum..salam antarabangsa..heehehhe..salam 1 Malaysia...gambar ni adalah baju pertama yang saya jahit manik. Nama jahitan manik ini adalah jahitan manik terabur..nampak tak betapa teraburnya manik-manik tersebut..lagi banyak teraburnya..lagi cantik..emm..kos manik-manik ni cuma RM 4.50 x 7 = kira sendiri..saya cuma jahit dibahagian lengan sahaja..boleh tahanlah..harga manik-manik nih..tapi ada lagi suku baki manik yang tidak digunakan..maklumlah baju kurung ni saya pakai semasa Majlis Konvokesyen tahun 2009 bersempena pengiktirafkan kelulusan saya sebagai pemegang ijazah pendidikan dgn kepujian...ceh..nak bagitahu juga nie..menyampah aku..hihihiihi..Anyway...inilah hasil selama seminggu menjahit bersusah payah..dah akhirnya...jadi juga jahitan manik terabur ni..kalau upah kat org lain..mahal beb..mencecah ke RM45 hinggit..nasib baik tangan saya ni ada seninya..hehhhehehe..( puji diri sendiri..tak malu betul... )
nota kaki : kepada sesiapa yang nak menempah jahit manik dengan saya pun boleh..nanti kita bincangkan harganya..itu bisa diatur...hehehhehehe



No comments:

Post a Comment