21 January 2010

Mini Project-Part 1

Assalamualaikum & Good Day..
Hehehhehe..lama x jumpa kan.. apa khabar..?sihat orang kampung..alhamdulillah..beberapa hari ini saya menghilangkan diri bukannya merajuk..tapi mood menjahit tetiba menerpa diri ini..dasyatlah..dalam masa 2 hari je saya BERJAYA akhirnya menyiapkan selimut & sarung bantal Awisy..tak sangka pulak..menjahit ni seronok rupanya..memang banyak dugaan..tapi bisa diatasi..Jika ditanya tentang kerja rumah..ishh..saya bangun pagi-pagi..siapkan apa yang patut..dah clear semua..lepas sidai kain di jemuran..masak apa yang patut..ikut menu yang di request oleh awisy.then..saya siapkan anak..bagi dia mandi..makan..layan dia...timang-timang dia..hehehhehe..x laratlah nak timang awisy yang 13 kilo tu..kurus mak nanti..Lepas siap semua..sambil-sambil tu..buka Facebook..harvest jap..minta pendapat kawan-kawan..layan lagu jap..pastu..apa lagi..menjahitlah..seronok dok umah nih kalau kita pandai mengisi masa yang terluang..oklah..nilah hasil selama 2 hari saya bertungkus lumus menyiapkan selimut & sarung bantal awisy..cantik x..? boleh buat business tak..?





















Nota Kaki: Fabrik yang digunakan untuk selimut & sarung bantal ini ialah fabrik kapas..Bila tidur tidak mengipas..hehehehe jangan marah..cubalah satu sekarang dapatkan dari pengedar yang bertauliah sahaja, dijamin HALAL...iklan lah pulak..
Babai..jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment