28 January 2010

JAHITAN MANIK TANGAN

Assalamualaikum..

semalam rasa boring sangat-sangat..tak tahu nak buat apa..memandangkan mesin jahit jatuh sakit dan terpaksa menerima rawatan, saya akhirnya buat keputusan untuk berehat..tetapi tak bolehlah nak duduk saja..teramatlah boring..lalu saya pun terpanggil oleh suara halus untuk melihat kotak manik yang dok dalam laci tu..saya pun buka laci tersebut dan mendapati..manik-manik itu tersangatlah berkilau-kilau lalu..apa lagi..saya pun mencapai baju kurung yang baru dijahit oleh mak..warna biru..nak pakai masa hari pertunangan pak su kat kampung...lalu dijahitkan manik diatasnya..emm..tak sampai malam pun..akhirnya saya berjaya siapkan jahitan manik diatas baju biru tersebut..tak sedar pun masa berlalu..hilang bosan.

jadi..apakah perkara yang akan saya lakukan untuk esok hari..emmm..If you can DREAM it, you can DO it..ok..jumpa lagi..




No comments:

Post a Comment